PROMO

10 customer pertama akan mendapat free gift. Email MiracleMaryKay@gmail.com untuk membuat order.

Friday, October 9, 2009

Botanical Customized Skin Care

PROMO PEMBUKAAN WEBSITE 
1 SET BOTANICAL = FREE SATIN LIPS LIP MASK


Dapatkan kecantikan anda di alam semula jadi.

Untuk memperoleh kulit yang kelihatan sihat dan seimbang mungkin boleh mengelirukan. Adakah anda menyapu lapisan pelembap yang lebih tebal untuk kulit kering? Elakkan pelembap sepenuhnya jika kulit anda berminyak? Mungkin abaikan terus penjagaan kulit bagi kulit normal? Sesungguhnya semua ini boleh menyebabkan ketidakseimbangan yang lebih teruk.

Sebaliknya, tinggalkan teka-teki penjagaan kulit anda dan pilihlah rejimen bijak seperti Mary Kay Botanical Customized Skin Care. Ia memberikan hasil yang diindividukan dengan alam dan sains dalam keharmonian yang sempurna. Anda boleh pilih formula untuk jenis kulit anda - Kering - Normal - Berminyak - dan pembersih (Cleanser), masker (Mask), penyegar (Freshener) dan pelembapnya (Moisturizer) untuk bertindak memberikan apa yang benar-benar diperlukan untuk menyeimbangkan kulit anda dengan cantik.

KECANTIKAN BAHAN BOTANI

Setiap produk dalam Koleksi Mary Kay Botanical Customised Skin Care, mengandungi kompleks eksklusif Bio-Enriched, sejenis adunan ramuan yang mengandungi ginseng, buah delima dan oat. Setiap daripadanya dipilih atas sifatnya yang boleh memanfaatkan kulit.

Formula 1 - Kulit Kering


84% daripada wanita Asia dengan kulit kering yang mengambil bahagian merasakan kulit mereka lebih lembut. Untuk kulit kering, hibiscus (bunga raya) ditambahkan ke dalam semua produk Formula 1 untuk membantu mengurangkan rasa ketat yang kurang selesa serta kemerahan yang sering dikaitkan dengan kekeringan.




SET FORMULA 1


Item
Cleanser 1
113ml
(RM 65)
Mask 1
113g
(RM 75)
Refreshener 1
150ml
(RM 65)
Moisturizer 1
85g
(RM 80)




Formula 2 - Kulit Normal / Kombinasi



94% daripada wanita Asia dengan kulit normal yang mengambil bahagian nampak kulit mereka kelihatan sihat. Ekstrak tunas pokok bic ditambahkan ke dalam semua produk Formula 2 untuk membantu menyokong keperluan kulit normal.


SET FORMULA 2



Item
Cleanser 2
113ml
(RM 65)
Mask 2
113g
(RM 75)
Refreshener 2
150ml
(RM 65)
Moisturizer 2
118ml
(RM 80)



Formula 3 - Kulit Berminyak


81% daripada wanita Asia dengan kulit berminyak yang mengambil bahagian merasakan kulit mereka lebih seimbang. Untuk kulit berminyak, witch hazel ditambahkan ke dalam semua produk Formula 3 untuk membantu membersihkan kulit.


SET FORMULA 3




Item
Cleanser 3
113ml
(RM 65)
Mask 3
113g
(RM 75)
Refreshener 3
150ml
(RM 65)
Moisturizer 3
118ml
(RM 80)


PROMO PEMBUKAAN WEBSITE 
1 SET BOTANICAL = FREE SATIN LIPS LIP MASK





No comments:

Post a Comment